lunes, 20 de abril de 2020

22. Què podem fer avui? 20.04.2020 dilluns

BON DIA, FAMÍLIES? Com estau tots? que tal les vacances escolars? heu descansat ? heu fet cosetes diferents? espero que estigueu tots súper súper be.
Com ja sabeu, avui comença el tercer trimestre i el més probable és que el facem tot d'aquesta manera. Continuam amb la mateixa manera de fer: us envio les tasques per aquí i valtros m'anau enviant fotos / registre al meu email. Si alguna família te problemes per fer-ho d'aquesta manera, m'avisau i miram com ho podem fer. Tot el que m'enviau ho vaig anotant, duc un registre del que anau fent. Entenc que estam en una etapa delicada de la nostra vida per aquesta situació de confinament, així que si necessitau més temps per fer les tasques o teniu alguna dificultat, també m'ho digueu. El que importa és que els nens estiguin be, que no estiguin angoixats i menys pels deures.El dia a dia no ha de suposar una preocupació per les notes de final de curs. El que ens importa és que vagin aprenent i agafant hàbit de feina, la nota numèrica no és tant important i menys en aquesta situació. Estam a primer curs de primària, tenim anys per endavant, no us preocupeu. A més, estau fent molta feina, i això es nota. 
Primer vull compartir amb els pares/mares aquestes informacions que he llegit aquestos dies (NO són deures, és informació, idees)

1  Educlan (t.v. educación por las mañanas)
  https://www.rtve.es/rtve/20200313/clan-lanza-educlan-durante-cierre-centros/2010023.shtml


3. Idees per fer a casa

Abans de començar us dic que els que no podeu imprimir, no cal copiar a ma exactament tota la fitxa. Feu el més fàcil que pogueu.
Ara ja sí, començam: 

1. CATALÀ : 

2. ANGLÈS
Bon dia,
Com han anat les vacances? Espero que molt bé i que hageu descansat del cole, però ja toca tornar!
Avui us proposo una activitat per a repassar les presentacions, en el següent enllaç us explica com es presenten en anglès i que vol dir cada frase.
Podeu practicar amb els vostres germans o amb els vostres papàs. Quan ho tingueu practicat, us graveu en vídeo o un àudio presentant-vos i me'l maneu a etorellomaestro@educaib.eu
  
Elena

https://www.youtube.com/watch?v=08WtLzBwZSQ

3. E.F. 
Mirau el que he trobat per vosaltres. Ho podeu fer tota la família... ja me direu si us ha agradat!!! 

Rutina Super Especial en Familia para Empezar el Día con Alegría  
https://youtu.be/l8jJD_ZKYIY      (gimnasia de explorador)   

DEURES ESPECIALS:
Durant aquesta setmana m'agradaria que m'envieu un vídeo (o un àudio) amb els nens llegint això. Desprès, a final de curs, us demanaré un altre. El vídeo ha de durar un minut o 75 segons com a molt. No ho llegiran tot en un minut, miram fins on arriben. Si no me podeu fer arribar el vídeo, m'ho digueu a l'email. Han de  llegir tranquils, al seu ritme. Abans, però, parleu de les paraules que potser siguin més difícils (lis digueu, la repeteixen i mirau el significat). No llegir amb ells les frases abans de grabar, si no les diran de memòria



(ajuda als pares: cuinat = cocinado, escoltam = escuchamos, tenc = tengo, els meus = mis, aquestos = estos, après = aprendido, matins = mañana)

Una abraçada a tots, continuam demà.
Ester

No hay comentarios:

Publicar un comentario