Al llarg d' aquestes dues primeres setmanes hem estat molt ocupats. Una vegada ens hem acostumat a la nostra nova aula hem intentat acomodar-la per poder començar a treballar.
El primer que van fer és donar-li a la porta un poc de color per començar la jornada amb energia.
Aquest és el resultat.
Per a la millor convivència entre tots hem establert unes normes o funcionament de la nostra vida escolar que hem consensuat i que ens definèixen com a grup-classe.
Ens presentem és una altra de les activitats que hem dut a terme. Aquí hem escrit qui som, quines coses en agrada fer...
També hem volgut dedicar un racó en el qual podem escriure missatges positius, agraïments etc... als nostres companys/es de classe.