Hem treballat els següents objectius:
- Desenvolupar la intel·ligència i el raonament lògic.
- Ajudar al desenvolupament personal i la formació del caràcter, reforçant la reflexió abans d’una decisió.
Ens ho hem passat molt bé!!
“No fa falta que les llegendes siguin de veritat, només
han de ser boniques”
Benvolgudes famílies! Aquesta és una setmana molt especial i és
que celebrem Sant Jordi. Com esteu prínceps i princeses?
Amb l'arribada de la Primavera hem decidit fer la nostra sessió de plàstica en un lloc a l'aire lliure per poder representar tenint com a referent una imatge real, la natura, les plantes. Així que hem anat al parc de la Pau.
També hem aprofitat per esmorzar a la platja, junt als nostres companys/es de quart.
Avui és el darrer dia abans de les vacances de Setmana Santa.
El primer que hem fet aquest matí ha estat anar a cercar pel pati, en grups cooperatius, uns ous no tan dolços com els tradicionals de pasqua, però si molt especials perquè els havien decorat nosaltres!!