miércoles, 4 de mayo de 2022

ACABEM L'ACTIVITAT D'ESCACS

 Avui hem acabat l'activitat d'escacs que havien realitzat al llarg d'aquest mesos, amb aquest joc d' estratègia, hem aprés a conèixer les normes del joc, el nom i posició de les fitxes.
Hem treballat els següents objectius:
     -   Desenvolupar la intel·ligència i el raonament lògic.
     -   Ajudar al desenvolupament personal i la formació del caràcter, reforçant la reflexió abans d’una decisió.
Però sobretot, hem gaudit molt.
Gràcies al nostre monitor que ha tingut tanta paciència!





domingo, 1 de mayo de 2022

APADRINAMENTS

 Ja hem començat els Apadrinaments a tota l' escola. 
Enguany els/les alumnes de tercer apadrinem als més petits del centre, els infants de 3 anys.
La primera sessió que van fer, va estar contar-lis un conte per parelles, als nostres apadrinats.
Aquesta setmana, hem estat nosaltres els amfitrions i aprofitant la setmana cultural de Sant Jordi, els hem recitat la Llegenda i hem fet jocs interactius amb ells a la pissarra digital, amb activitats de vocabulari, jocs de memòria, discriminació visual...

Ens ho hem passat molt bé!!







sábado, 30 de abril de 2022

TALLER EXPERIMENTS 1

 

              LA DENSITAT DELS LÍQUIDS



Aquest tercer trimestre hem començat a fer el taller d'experiments. Mitjançant els experiments realitzats cada setmana es pretén endinsar a l’alumne en el mètode científic aprenent a trobar a través de l’experimentació les seves pròpies respostes a qüestions de la vida quotidiana.
Com havien estudiat la densitat de la matèria i les mescles homogènies i heterogènies, hem volgut començar recordant el concepte de desitat i observan que no tots els líquids tenen la mateixa densitat.
Després de resoltdre totes les hipòtesis, aquest ha estat el resultat final!











lunes, 25 de abril de 2022

SETMANA CULTURAL SANT JORDI I EL LLIBRE

 

“No fa falta que les llegendes siguin de veritat, només han de ser boniques”

Benvolgudes famílies! Aquesta és una setmana molt especial i és que celebrem Sant Jordi. Com esteu prínceps i princeses?


sábado, 23 de abril de 2022

SORTIDA PARC DE LA PAU I PLATJA

Amb l'arribada de la Primavera hem decidit fer la nostra sessió de plàstica en un lloc a l'aire lliure per poder representar tenint com a referent una imatge real, la natura, les plantes. Així que hem anat al parc de la Pau.

També hem aprofitat per esmorzar a la platja, junt als nostres companys/es de quart.
















jueves, 14 de abril de 2022

TALLERS DE PASQUA

 Avui és el darrer dia abans de les vacances de Setmana Santa. 

El primer que hem fet aquest matí ha estat anar a cercar pel pati, en grups cooperatius, uns ous no tan dolços com els tradicionals de pasqua, però si molt especials perquè els havien decorat nosaltres!!



                        


En trobar-los tots, els hem repartit i ens hem fet una cistella per guardar-los.


Ha estat molt divertit!!










Més tard hem vist una pel·lícula i hem fat algunes manualitats més.